lördag 14 maj 2011

ESC FINAL!




Nu är det bara 2 timmar kvar till finalen och jag börjar allt bli lite nervös redan. Är så fruktansvärt taggad, denna känslan är helt underbar! Den bästa dagen på året är här och som ni förstår så är jag en lycklig liten Nicki :) Klockan 21 smäller det och i år har Sverige fått startnummer 7. Kör så det ryker Erik :)

Sen var det ju med det där lilla negativa, BOXERN HAR SLUTAT FUNGERA! FUCKING JÄVLA TELIA! Så får åka hem till mamma och kolla på finalen. Inte mig emot men så typiskt att det ska strula just idag. Gudarna emot mig?? :/ 

Nej nu ska jag fortsätta tagga och försöka tagga till resten av familjen också. 

See ya!

1 kommentar:

Sandra sa...

Blogger strulade hela dagen igår och mitt inlägg försvann också, fick lägga ut det en gång till!

Ikväll sitter jag också bänkad framför tv:n och bara pga ESC så hoppas jag bebisen väljer att stanna i magen åtminstone ikväll! Den här finalen får jag ju inte missa! ;)

Kraam på dig