tisdag 3 maj 2011

Tankar som flyger!

Godmorgon på er där ute! 

Hoppas ni har sovit lika gott som jag. Nelli somnade runt 21 igår och väckte mig 07.30, vilken lyx! Hoppas det håller i sig och inte vänder nu bara för att jag skriver om det. Det brukar ha tendens att göra det ibland nämligen!

Idag ska vi träffa mammorna och bebisarna igen och det ser vi verkligen fram emot. Var ett bra tag sedan vi sågs allihopa, så hoppas att många kommer. Jag hade tänkt att gå förbi torget idag också och köpa lite örter och plantera, men vad är det jag läser, snö! När jag tittade ut såg jag ingen snö men nu vågar jag ju inte plantera något när det snöar och är så jävla kallt. Får avvakta en vecka till då, hehe!

I eftermiddag har vi inget inbokat i familjen Karlsson Windh så idag ska jag ut och springa. Riktigt ser fram emot det... NOT! Nej usch, ibland önskar jag att det var träningen man blev tjock och slö av och godis och dricka man blev tränad och pigg av. Så ligger det ju tyvärr inte till och då får man ta tag i det helt enkelt!

Tänkte lägga upp lite fina bilder som vi fick av Monica igår, tack snälla söta rara!

Rasmus & Jonas vid påskelden!

Vår prickiga söta lilla Nelli! 

Drar och sliter i sina små lejon!

Vi provade att retuschera bort alla prickarna och göra bilden svart vit, vad tycks? Jag tycker det blev riktigt, riktigt bra! 


Innan jag går idag så skriver jag, 
Kämpa på Isak, du fixar detta. Tänker på er!

Inga kommentarer: