måndag 9 maj 2011

Munblåsor!

Great success, NOT!

Kom precis hem ifrån tandläkaren och jag har fått inflammation i tandköttet pga mina munblåsor! Inte en enda visdomstand var på väg upp. Haft problem med munblåsor i typ hela mitt liv, men det har aldrig gått såhär långt!

Så nu sitter jag här och dreglar pga att jag är bedövad i hela käften. De skrapade och grejade och la på något som skulle få blåsorna att läka fortare. Sen tog de även kort som de skulle skicka iväg på utredning. Äntligen får jag hjälp med mina munblåsor, har sökt hjälp typ 5 ggr på vårdcentralen men de säger att de inget kan göra.

Känns som att det varit mycket med mig nu, tänkte bara informera er om att jag inte är hypokondriker utan jag har väl en jobbig period med mycket elände nu.

Fick köpa en gel som jag ska smeta på blåsorna, samt på tanden längst bak för det har samlats så mycket bakterier där. Om en månad ska jag tillbaka och se om det hjälpt något.

Nu ska jag lägga mig en stund, är så jäkla trött och yr!
Godnatt!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej bästis! Har haft en liten paus från alla bloggar ett tag men nu har jag läst ikapp allt jag har missat. Vad tråkigt att du är sjuk igen men förhoppningsvis kan du få hjälp med dom där blåsorna en gång för alla nu! Hälsa Nelli-bus och Jonas från mig :) Kramar

nickiwindh sa...

Tack gumman! LOVE <3
De hälsar tillbaka :)