måndag 31 januari 2011

Mitt beslut!

Jag har nu äntligen tagit ett beslut angående fotbollen!


Jag tappade allt sug efter mötet, blev så ledsen och besviken så tyvärr har jag bestämt mig för att sluta. Jag har varken samma tid eller lust längre! Känns hemskt att säga det men det är ju inte ett damlag längre, bara små tjejer. Jag kan ju ärligt talat säga att en stor del av fotbollen har ju varit att träffa gänget, skratten och de otroligt roliga bussresorna. Nu när alla antingen slutat eller bytt klubb så blir det inte samma sak längre. Även om de yngre tjejerna är jätte duktiga och roliga så känns det inte som att de tar det på allvar riktigt! Detta känns hemskt, för samtidigt vill jag så gärna sparka boll. Saknade fotbollen jätte mycket förra året när jag inte kunde vara med pga att jag var gravid och sätt fram emot att börja nu igen. Men nu när jag under helgen funderat över hur jag skulle göra så kom jag att tänka på att jag klarade mig utan det hela förra året och nu när det blivit som det blivit så är det väl bara att inse fakta, lägga fotbollsskorna i hyllan och ägna all sin tid på nelli istället. En del av er där ute kanske skrattar åt mig nu men detta är ett stort beslut och jag skakar i hela kroppen, har lovat mig själv att inte gråta!


Over and out!

2 kommentarer:

Sherlock sa...

Men det finns ju inget som inte säger att suget kommer tillbaka.. och bollen är en ganska gammal uppfinning, jag tror den finns kvar resten av människolivet oxå :)

Yvonne sa...

Ordnar sig Hjärtat. Stampe då? ska han inte mascotta längre,O de dyra kläderna ska de upp på Windh...en.