torsdag 6 januari 2011

Lilla Stampe!

Ja hur ska jag förklara detta på ett snabbt och enkelt sätt...

Stampe är ett gosedjur men betyder väldigt mycket mer än så för mig, han är min maskot och vän sedan långt tillbaka. Haft han sedan jag var 4 år gammal och han har varit vid min sida sedan dess. Då menar jag verkligen vid min sida, han har varit med på dagis, lekis, skola, jobb, fotboll osv. Ja han är med överallt och ni får gärna kalla mig knäpp för det kan jag erkänna att jag är. Tror att alla där ute är lite små knäppa med vissa saker och jag är det genom att jag älskar mitt lilla gosedjur väldigt väldigt mycket. Utan han är jag inte Nicki, så enkelt är det. För er som känner mig, ni vet vad jag menar, ni andra får tycka vad fasen ni vill.

Orsaken till att jag skriver om detta nu är att Stampe var iväg på ett litet äventyr innan idag med Jonas. Kan väl inte säga så mycket mer än att titta och njut, detta är min typ av humor :)



Stampe var ute och lekte i snön och byggde en egen liten snö igloo där han satt och värmde sig. Han frös lite även fast att han både har mössa och strumpor. Sötnos! ;)

Hej så länge! ;)

2 kommentarer:

madelen sa...

jag önskar att jag hade haft kvar min "pricken", kommer du ihåg honom? min vita hund med svarta prickar.. nu är han borta : /

nickiwindh sa...

Klart jag kommer ihåg pricken. Har kort på han i ett album, så brukar titta på han ibland, hehe :)