torsdag 13 januari 2011

Dreggel!

http://www.dregglis.se/

Dregglar era bebisar också konstant? Trodde det mest var när de fick tänder men icke hos min bebis. Hon är ju bara 3 månader, inte kan det väl vara tänder på g redan? Hon gnuggar och gnuggar! Ibland är hela näven inne i munnen och så är det dreggel åt alla håll och kanter. Så ska köpa mig ett par "dregglisar", hittade en rolig sida där de har en del med roliga mönster. Sen får man ta sig in till stan till Babyproffsen någon dag och köpa några, lite billigare där 3st för 60kr. Går ju åt ett par om dagen.

Nej ska mysa med fröken dreggel nu. Hejs svejs!

3 kommentarer:

malin nyström sa...

ojoj nelli är inte ensam. hos milla dreglas det för fullt. hon riktigt spottar...
och båda nävarna i munnen. helst samtidigt!!! :P

Nina sa...

Jodå, visst kan det vara tänder på gång! Jag fick min första när jag var 3 månader. W fick sin första när han var ca 4.5 månad! Men det kan ju också bara vara så att det kliar iaf eller att hon bara tycker det är spännande att undersöka sin lilla mun =). Hoppas bitsaken kommr till användning nu då! Kram

nickiwindh sa...

Jaha man kan få tänder såpass tidigt ändå. Jag har kikat in i munnen men ser inga tänder så antingen så kliar det eller som du säger så är hon nyfiken på att upptäcka både händerna och munnen. Ja bitsaken kommer att komma till bra användning, snart iaf. När hon kan greppa tag i den, dröjer väl någon månad till innan hon fixar det. Tack än en gång för alla fina saker! Kramar!