söndag 16 januari 2011

Fotboll!

Idag är det första fotbollsträningen för mig på väldigt, väldigt länge. Frågan lyder hur det ska gå när jag inte rört en boll på ett års tid. För det första så blev man ju lite förslappad under graviditeten och sen är man ju inte riktigt sig själv efter förlossningen heller. Jag är väl på gränsen av att jag får ge mig iväg på träningen, är ju bara 3 månader sedan Nelli kom till världen. Plus att jag födde med kejsarsnitt! Blir väl att gå dit och jogga runt lite och sen vara med på några passningsövningar och sen gå hem, mer kommer jag varken våga eller orka med. Återstår att se om exakt en timme! Snacka om att jag är nervös! Haha :)

För er som fått barn: 
Hur upplevde ni första träningspasset efter er graviditet? 
Hur reagerade kroppen?



Inga kommentarer: