fredag 9 april 2010

Sömnbrist!

John Blund, vart var du i natt?

Hej gott folk, hur mår ni en fredag som denna? Jag mår bara bra, är tyvärr väldigt trött, kunde inte sova något i natt, fråga mig inte varför. Gick och la mig vid halv elva ungefär, vid halv ett tittade jag på klockan och då hade jag inte somnat än. Sen låg jag och vred och vände mig och gick sedan upp på toa och då var klockan redan två. Sen blev jag bara mer och mer frustrerad och tillslut var jag inte ens trött, vid halv fyra var jag så arg så jag råkade väcka Jonas i all frustration. Sen ringde klockan vid kvart i sex, så ögonen hänger rejält på mig idag, men skönt att det är fredag och man kan vila ut i helgen. 



Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska tillbringa mycket tid till flytt, Jonas flyttar alla grejer till mig nu så ska vi bo i min lägenhet tills vi flyttar in på Finkgatan den 18 juni. Ska bli mysigt att bli sambos, hatar att bo själv, inget roligt alls. Finns inget värre än att komma hem till en tom lägenhet efter jobbet, laga mat till sig själv och sen gå och lägga sig själv i en stor dubbelsäng. Usch, fy och blä! Nu blir det ändring på det och det känns hur bra som helst. Överlycklig! Önskar bara att det kunde vara den 18 juni redan nu, vill flytta NU! Hehe :)

Kommer ni ihåg det fina armbandet jag fick av Jonas? Har varit inne och kollat på deras hemsida nu och hittat en massa fint som jag vill ha. Tyvärr så måste jag ju hålla hårt i pengar nu när jag snart blir arbetslös. Får se om jag kan hålla mig. Gå in och kolla ni med, är verkligen jätte fina grejer. Pandora .

Ta hand om er och ha en toppen helg!
Puss & kram

Inga kommentarer: