fredag 16 april 2010

Räknar ner!

10 dagar kvar sen är jag arbetslös!

Hej! Redan fredag, veckorna går så fort så jag hinner inte med något längre. Nu har jag bara 10 dagar kvar på jobbet, och det känns för jävligt rent ut sagt! Ingen respons från något håll, men hoppas ändå att det löser sig i slutändan. Igår fick vi veta att vi inte hade någon företrädesrätt till en återanställning, och idag fick vi veta att vi har det. Ja ni hör ju själva, kommunen, konkursförvaltaren och facket säger olika saker. Vem ska man lita på? I dagens läge så litar jag bara på mig själv, så enkelt är det! Jimmy och Åsa som jobbade med oss innan som fick gå efter bara en månad har inte fått några pengar ifrån a-kassan än, de gick hem i februari. Min anställning går ut i maj så ni kan ju förställa er hur min sommar kommer se ut, luspank! Förutom allt detta så mår jag toppen, har inte varit lyckligare. Så om jag hade fått behålla jobbet så hade jag nog svävat på moln. Ska försöka ha en trevlig helg och jag önskar er detsamma

Mängder av kärlek och kramar!

Inga kommentarer: