måndag 19 april 2010

Hektisk helg!

Lite små seg efter en hektisk helg!

Hej gott folk, haft en bra helg? Det har jag haft, har inte hunnit skriva något på bloggen för jag har verkligen haft fullt upp med både det ena och det andra. Nu har vi flyttat alla Jonas saker och städat ur hela hans lägenhet, så nu ska allt vara klart. Sen är det bara min lägenhet som ska packas ner och städas ur, men är ju inte förrän 18 juni vi flyttar så det behöver vi inte påbörja än. SKÖNT! Det tar faktiskt på krafterna att flytta, helt matt i kroppen och då har jag knappt inte burit någonting, hehe. Dags att börja träna igen kanske? Jag känner mig som världens latmask. Vad har vi mer hunnit med i helgen, bytt till sommardäck, Jonas visade mig hur det går till så nu ska jag väl klara det själv nästa gång. Har aldrig bytt ett par däck, visst är jag patetisk? Men nu ska jag minsann fixa det själv, förhoppningsvis, kanske..?!?! Hehe :) Usch hatar allt sånt där med bilar, jag vill bara köra dom inte hålla på att fixa en massa saker, däck, kolla luft, fylla på spolarvätska osv. Är det bara jag som tycker allt sånt är lite små krångligt? Ska hoppa in i duschen nu, sen är det dags att gå till jobbet. Hörs av!

Kram.

Inga kommentarer: