tisdag 20 april 2010

Ajabaja!

Usch vad ont i magen jag fick nu!

Jonas ringde mig precis ifrån Karlshamn, han hade skadat sig i handen med sågen eller slipmaskinen, kommer inte ihåg vilket det var, så nu satt han på akuten och de skulle röntga och sy ihop handen. Mer än så vet jag inte i nuläget, snacka om panik! Vad ska jag göra liksom. Helt plötsligt känns det som att Karlshamn är jordens ände, så långt borta känns det som han är nu. Är säkert inget allvarligt, han sa i alla fall att jag inte skulle oroa mig, men gör dock det ändå.

Hör av mig sen!

2 kommentarer:

nickiwindh sa...

Sy 5 stygn och limma lite, så var inte så jätte, jätte farligt! Gör nog dock väldigt ont!
Puh nu kan jag andas ut igen...!

Sandra sa...

Usch vad otäckt! Det är ju hemskt att få sådan där telefonsamtal och sen vara för långt bort för att kunna göra något!

Hoppas det snart blir bra igen!

Kram