torsdag 1 april 2010

Ett gott skratt förlänger livet!

Idag får man luras hur mycket man vill!

Idag är det redan 1 april, fattar inte att tiden går så himla fort. Snart är det sommar och det tråkiga är ju att sommaren är så kort, och då är det alltså snart höst och då är det ju inte långt kvar till jul. Oh my god! Nej nu får jag skärpa mig. Påsken är här och det är den bästa helgen på hela året, gissa varför? Jo man får äta en massa godis utan att få den där jobbiga ångesten! Tjoohoo! Nä skojar bara, julen är den bästa helgen på året. Nu tänker alla säkert såhär, det är bara för att man får en massa paket, och ja det är roligt att få paket... MEN... jag tycker ändå att det viktigaste är att få umgås med nära och kära och sen är julbordet en klass för sig. Vad ska ni hitta på i påsk?


Nej nu tar jag och åker iväg i min tidmaskin, tiden går så fort så jag hinner inte med någonting längre. Måste åka tillbaka till i måndags, hann inte med all tvätt då. Tack och hej! 

Glad påsk på er.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hanna var här tidigare idag och hon är verkligen usel på att ljuga! ;)

Lite lustigt att jag tänkte skriva något om det när du skrev inlägget om hur sugen du var på bullar. Ibland känner man bara på sig sånt där! Haha!

Nicki sa...

Knåda degen och sedan in med bullen i ugnen! ;)