onsdag 7 april 2010

Påskpresent!

Jag är lyckligt lottad som har dig!

I fredags morse så vaknade jag upp av att Jonas rusade upp ur sängen, trodde väl mest att han var jätte "kissi". Dröjde väl ungefär 1 minut sen kom han in till mig igen med ett fint grönt klittrande påskägg. Öppnade det och tänkte väl mest att jag inte var så sugen på godis just i detta nu, men det är ju bara påsk en gång om året, så ät och var glad nu Nicki. När jag väl öppnade ägget så låg det ett litet paket där inne. Öppnade paketet och i paketet låg det en liten ask.. Haha, har jag lurat er alla nu eller? Tänkte inte på att det skulle låta så men nu när jag läst texten igen så låter det verkligen som det. Nej gott folk, jag har inte förlovat mig, hehe. I asken låg ett jätte fint armband ifrån Pandora. Har alltid tänkt att jag ska köpa det men har alltid varit för snål för att köpa smycken till mig själv. Antar att Jonas har hört mig säga det någon gång och nu gått och köpt ett till mig. Han är verkligen den goaste och snällaste plutten på denna lilla jord, älskar dig!

Visst är det fint.. Älskar det!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta mig till jobbet, hörs av!

Puss & kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det var verkligen superfint! Bra jobbat Jonas! :)

Hanna K sa...

Vilken gullig kille du har nicki :) jättefint armband.

Nicki sa...

Ja han är helt otrolig! :)