måndag 26 april 2010

My weekend!

En helt otrolig helg!

I fredags var det grillmys ute i skogen, på kvällen blev det film, gotte och mys i soffan. Gick och la mig rätt tidigt för jag skulle minsann upp och jobba på lördagsmorgonen. Sista lördagen på riktigt riktigt länge, känns väl sisådär, men hoppas och tror att man får tillbaka jobbet sen. Har nu bara 4 dagar kvar att jobba, sen vet i tusan vad jag ska göra. Efter jobbet i lördags så åkte jag och Jonas hem till hans föräldrar och fikade och kikade på SM-finalen. Oh gud vad spännande det var, det bästa laget vann i slutändan och det är ju självklart HV71, så jäkla kul! Senare på kvällen så bjöd min mamma och pappa på grillat, kött, kött och åter kött. Så jäkla gott, älskar doften av grillat på våren och sommaren och sen älskar jag ju självklart att käka det också, hehe. Igår så blev det en promenix runt sjön och en lång paus vid gruvered, seriepremiär för damlaget, de vann med hela 6-1. Saknar allt med fotbollen, blev jobbigare nu när man fick se alla spela och ha så himla kul ihop. Saknar träningarna, allt skratt och både lycka och motgång. Matcherna, att kunna ge allt för sitt lag och kämpa ihop till en seger. Nä usch får inte hålla på såhär, kommer bli helt galen! Efter matchen så tog jag och Jonas en lite tripp och på vägen hem så blev det varsin kebabtallrik, att det var gott! Nu är det måndag igen och jobbet kallar, vi hörs av gott folk, ta hand om er.

Seriepremiären förra året, vinst hemma med 2-1 mot Hörnebo.

Kramar!

Inga kommentarer: