måndag 11 april 2011

Mys med Sara!

Idag fick jag och Nelli besök av vår kära vän Sara. Först åt vi frukost, sen slank det ner några kakor också. Efter att vi mumsat i oss allt gott så gick vi en promenad i det fina vädret. När vi kom hem så satte vi oss i solen på baksidan och njöt av värmen. Nu är våren verkligen här, det blev så varmt där i solen så vi fick ta av oss våra tröjor och även Nelli fick sitta utan jacka en stund. Strax innan klockan två åkte Sara till jobbet och jag och Nelli la oss på filten inne och busade med alla hennes leksaker. Nu sover hon som en stock och jag passar på att sitta vid datorn en stund. När Jonas kommer hem ska jag ge mig ut och springa, och idag ska det tame tusan bli av. Vet ju iof inte om jag orkar springa men jag ska iaf ta mig upp till MSOK och försöka, haha! Är väl bäst jag lägger mig i soffan och vilar en stund. Vi hörs senare! Kramar :)

Sara & Nelli!

Mys i solen!

Nelli skriker ut sitt vårskrik!

Nelli-bus!

Vårkänsla av all grönska!

GRÄSLÖK! :)

Älskar att ha trädgård. Vi var ute och fixade i trädgården hela helgen. Krattade, plockade pinnar, klippte häcken, rensade i landen och sopade och gjorde fint överallt. Var och köpte lite vårblommor som jag planterade, så mysigt! Vi gjorde även i ordning ute i förrådet, så nu kommer man in och ut igen, haha!

Inga kommentarer: