onsdag 13 april 2011

Sunda vanor!

Tog mig i kragen och sprang idag också, 3,5km och det kändes riktigt bra! Äntligen är jag tillbaka! Ska försöka att tänka på vad jag äter också, har blivit väldigt mycket onyttigt det senaste. Vi får se hur länge detta varar men om man vill komma i form igen så får man kämpa lite för det.

 Kvällsmat!

Det verkar som att Nelli fått sina koppor nu, hon har en konstig prick i pannan som det ser ut att vara lite gojs i, plus att hon varit väldigt gnällig ikväl. Hon brukar aldrig gnälla eller vara svår att få i säng, men idag vägrade hon och jag har aldrig hört henne skrika på det sättet. Så förmodligen så mår hon väl inte helt hundra, min lilla ängel! Gör ont i mig att se henne sån, usch fy & blä!

Nelli-Gnälli!

Nej ska mysa med mina älsklingar i soffan nu, välling dags för Nelli. 
Vi hörs av imorgon, kramar!

Inga kommentarer: