måndag 11 april 2011

JAG ÖVERLEVDE!

Som jag skrev innan så skulle jag ut och springa idag och jag gjorde det. 3,5 km gjorda i spåret och jag överlevde. Precis kan man väl säga men jag gjorde det i alla fall. Faktiskt lite stolt över mig själv :) Så har bestämt nu att måndag, onsdag och fredag får bli mina träningsdagar. Önskar samtidigt nu att jag hade fotbollen, saknar den som bara den. Har jag förresten sagt att Mullsjö IF ringde mig och frågade om jag ville börja träna de yngre spelarna. Jag funderade i några dagar men kom fram till att det inte är någon idé, känner att jag varken har tid eller ork att göra det. Om jag ska göra något sånt så vill jag gå in för det till 100%.

Imorgon ska Nelli-bus vara hos mormor en sväng så jag får träffa mammorna och bebisarna. Nelli har ju fortfarande inte fått sina koppor och jag ville inte smitta ner hela Kyrkans Hus, samtidigt som jag inte vill isolera mig längre. Tack lilla mamma att du ställer upp och tar min lilla ängel i morgon en sväng :)

Nu börjar "En unge i minuten", dags att hoppa ner i soffan och gråta en skvätt! Kramar!

1 kommentar:

Mari sa...

Vilken underbar mormor Nelli har som vill busa med henne en stund idag så du får träffa oss, vi saknar er massor! Tur vi har våra underbara föräldrar....! kram