onsdag 13 april 2011

Drömhus nr 2!

http://objekt.fastighetsbyran.se/

4 kommentarer:

Hanna sa...

Visste inte att du var en lantis innerst inne :) Otroligt fin glasveranda!!

nickiwindh sa...

Haha, jag är ingen lantis, men gillar husen ;) hehe!

Anonym sa...

Hej Nikki!

Känner ägaren till detta hus, visst är det fint! Skulle också gärna vilja ha ett gammalt hus, (gärna detta) men vet inte om jag törs bo på landet då jag är livrädd för möss!! (vet att hon fångade en näbbmus inne i vintras) och inte heller gillar katter. Blir nog till att bo kvar här inne i samhället.

/Madde

nickiwindh sa...

Ja det är verkligen jätte fint, precis i min stil :)
Men som du säger så är det lite otäckt att bo mitt ute på landet, bland möss osv. Så vi bor också kvar inne i samhället, hehe ;)

Man kan ju iaf drömma sig bort lite, en dag så kanske man hittar något liknande lite mer centralt! :)