lördag 16 april 2011

Koppor dag 3!





Ännu en dag har gått och Nelli har fått ännu fler koppor. Stackars liten! I natt vaknade hon vid 02.40 och var ledsen och hade samma panik i ögonen som igår natt. Det gör så ont i mig att se henne sån, jag kan inte göra ett enda dugg. Bara trösta och försöka få henne lugn igen, mitt lilla hjärta! Så hon fick sova emellan oss i natt igen, så inte många timmars sömn för mig, är dödstrött nu.

Jonas är iväg på hemvärnsövning denna helgen så jag och Nelli är hos mormor och morfar. Vill inte sitta hemma och uggla själva. Så vi kommer nog vara här hela dagen och kanske till och med sova över, mysigt! Alltid skönt att komma hem till sina föräldrar, bli ompysslad och få lite avlastning. Speciellt nu när Lillfisan inte riktigt är sig själv.

Nu ska vi ut på en liten promenix, hörs av senare, pusshej!

Inga kommentarer: