lördag 29 maj 2010

Inte så mkt att ha!

Nej det var faktiskt mindre på marknaden i år igen, VARFÖR? Jag menar till slut så finns det ju inget kvar, nästan lite patetiskt, men hur som helst så måste Nicki ta sig ner dit, hehe. Jag spenderade hela 26 kronor, 6 kronor på lotter och 20 kronor på en påse med chokladnougat, gott med lite marknadsgodis. Måste berätta detta också, idag gick jag upp klockan 10.00 och efter att har varit på marknaden så kände jag mig dödstrött igen så gick och la mig igen vid 14.30 och vaknade nu vid 17.00. Är jag sjuk eller vad är det för fel på mig? Skulle ärligt talat kunna gå och lägga mig igen, men det går ju inte. Om cirka en timme ska jag hämta våra kära vänner Åsa och Petra, vi fortsätter som vi gjorde förra året, vi firade nämnligen Eurovision Song Contest med dom då också, så idag klockan 21.00 så ska tv:n vara på högsta volym. Känns nästan lite lugnande att man ska slippa behöva vara så jäkla nervös som man alltid är annars när Sverige är i final. Idag ska jag heja på Danmark, Norge, Irland, Tyskland och Georgien. Heja, heja, heja! Tänkte meddela för er som inte tittade eller är så intresserade av ESC så om ni tycker Georgiens låt påminner mycket om Celine Dion så är den låten egentligen skriven just för henne, men hon tackade nej och då tog Georgien den. Bra val Georgien!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Angående tröttheten: Du är GRAVID och då är man trött som en sengångare i början! ;) Du får nya krafter när magen växt till sig lite och är sådär lagom stor och man känner sig typ stoltast och finast i hela världen! :) Kraam

Nicki sa...

Hehe, jag förstod att det hade något med det att göra. Trodde bara att det skulle ha gett med sig nu, på torsdag nästa vecka har vi gått halva tiden. Bara att stå ut ett tag till då med andra ord, hehe. Såg ni ESC igår eller? Vad tyckte ni om Tyskland?

Massa kramar