måndag 3 maj 2010

Day one!

Första dagen som arbetslös!

Idag blev det en promenix runt sjön med min gamla vän Hinas, lilla Molly och vovven Alice. Var riktigt trevligt, var så himla länge sedan vi träffades. Så vi bestämde att vi skulle hålla kontakten och ta en promenad eller en fika någon gång då och då. Molly sov nästan runt hela sjön, hon vaknade när vi satte oss och njöt i solen vid sjön. Då var det dags för lite Mollybus! Hon visade en massa fina stenar och lät mig hålla "tatte", för er som inte fattar var det betyder så är det tutte/napp. Dom är så goa de så små liven :)

Nu ikväll så var jag på min första fotbollsträning i år, och det var hur kul som helst. Har ett lyckorus nu i hela kroppen. Visst är man lite knäpp, men fotboll betyder så mycket för mig och har varit en stor del i mitt liv under de senaste 10 åren. Det funkade kanon bra med de nya tränarna och alla i laget var glada att se mig.

Ska försöka lägg upp lite bilder imorn ifrån klassträffen vi hade i lördags, min dator har krånglat lite så hur jag än gör så varje gång jag går in på mina bilder så hänger sig dumburken! Så är det ibland, dags att rensa lite kanske.

Hoppas ni haft en bra måndag!
Kramar

Inga kommentarer: