måndag 10 maj 2010

En helg i Linköping!

Hemma i Mullsjö efter en toppen helg i Linköping!

I fredags bar det av till Linköping och ett besök hos min vän Hanna (Mama Bear). Sara och Emelie bokade in ett besök samma helg, vilket var väldigt trevligt. Alltid kul att träffas hela tjejgänget. I fredags gick vi en stund på stan och tog en fika. Sen gick vi hem till Hanna och för min del så blev det en husvisning, första gången jag var hemma hos henne och hon har verkligen en jätte mysig lägenhet. Liten men mysig! På fredagskvällen hade vi fredagsmyyys, det blev matlagning, Så ska det låta och en massa diskussioner om både det ena och det andra. Sara och Emelie njöt även av vin och en ostbricka. Vet inte hur det hände men dessvärre så flög lite av Emelies rödvin snabbare än ljuset och hamnade på Hanna, hennes kläder och hennes vita ryamatta. Vi lyckades få bort det mesta, var bara Hannas tröja som vi inte fick bort fläckarna på. Tack gode gud för salt i ett sånt läge! I lördags så blev det ännu mer shopping, det enda tråkiga var det hemska vädret, regnade verkligen hela förmiddagen och eftermiddagen. Till kvällen så slutade det och det var ju tur i och med att vi skulle gå ut. Förfest hemma hos Hanna där tjejerna drack både det ena och det andra och jag fick njuta av min saft. Jag hade en toppen kvällen trots att jag var nykter, en styrka jag har. Fick träffa Hannas kompis Johanna och Johannas pojkvän Andreas, två trevliga prickar. Sen bar det av med taxin ner till Harrys, där vi dansade och hade en trevlig kväll/natt. Sen hälsade John Blund på och dags att åka hem, ZzZzZz! I söndags så hann jag bara med lite frukost och tv-tittande, sen var det sagt att åka hem.


Tackar tjejerna för en toppen helg! Love

Inga kommentarer: