onsdag 12 maj 2010

Frågor!

DIG:
1. Hur lång är du?
- 161 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor?
- Framgångsrik och mamma.
3. Vad pluggar du?
- Läser veckorevyn varje dag :)
4. Har du långt hår har du?
- Hyffsat långt.
5. Vilken hårfärg har du?
- Egentligen en råtta som slingar sitt hår blont.
6. Sminkar du dig?
- Ja för det mesta.
7. Har du haft sex senaste månaden?
- Kanske det kanske.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
- Vita.
9. Har du kysst någon idag?
- Nej inte än men ikväll får jag nog kyssa någon.
FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
- Ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
- Älskar båda mina päron.
3. Hur många syskon har du?
- 2 bröder och en syster.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
- "Nu börjar Hem till gården".
5. Hur många ställen har du bott på?
- Endast i Mullsjö, men på två olika ställen, snart det tredje.
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
- Varför skulle man störa sig på någon i sin familj?
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
- Träffade senast Jesper på Charlottes kalas. Träffar tyvärr mina syskon allt för sällan.
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
- I helgen, då jag hälsade på Hanna tillsammans med Sara och Emelie.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
- Mama Bear.
3. Har du kysst nån kompis?
- Haha, kanske inte kysst men självklart har många kompisar fått sig några pussar.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
- Nej.
5. Vem känner dig bäst?
- Min mamma.
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
- Hatar är väl att ta i men jag hade nog sagt att den kanske inte passade så bra just för det tillfället eller säga det på något finare sätt. Man ska vara ärlig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
- Absolut inte, umgås bara med människor jag trivs ihop med. Annars är de ju inga kompisar.
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
- Har näst intill aldrig varit osams med mina päron, i alla fall inte nu på senare år, men om det var nödvändigt så hade jag vågat skrika åt dom.
2. Klä dig annorlunda?
- Beror väl på vad annorlunda är. Är nog rätt feg när det gäller kläder.
3. Vara dig själv?
- Ja självklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
- Ja har gjort det nästan varje dag på jobbet.
5. Pierca dig?
- Nja tror inte det.
7. Ha sex på offentlig plats?
- Hum! Nja mitt privat liv vill ha hålla för mig själv, så det får helst ske på hemmaplan.
8. Vara omogen?
- Sjävklart, är jag varje dag, göra ljud och leka med Stampe :)
9. Äta småkryp?
- Gjorde jag som liten men inte nu tack.
DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
- I söndags.
2. När var du på semester senast?
- 31 okt - 24 nov Islas Margaritas/Venezuela.
3. Vilken färg är det på din tandborste?
- Rosa, röd och vit.
4. Är ditt hår tråkigt?
- Ja de senaste 3 månaderna har det varit fruktansvärt tråkigt.
5. Vem såg dig naken senast?
- Min lilla Snuttis.
6. Hur ofta duschar du?
- Varje dag, dock inte håret, det blir var tredje dag ungefär.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
- Runt elva snåret kan jag tänka mig.

Inga kommentarer: