söndag 23 maj 2010

Fredag & lördag!

Fredag: Klockan sju så anlände jag och Hanna till Daniel, där väntade en hel kväll med Daniel, David och Benny. Vi började med att fixa maten och på menyn stod det: klyftpotatis, fetaostfylldfläskfile inlindad i bacon, pepparsås och en jätte god sallad. Till efterrätt blev det glass, choklad och kaffe. Kan lova att man var mätt i magen sen, kände mig som en uppblåst ballong i storlek L istället för M. Sen satt vi och tjötade och lyssnade på musik, det blev en hel del skratt också kan jag lova. Varför vi skrattade tänker jag hålla hemligt, det är mellan mig, Hanna, Daniel, David och Benny, hehe.

Lördag: På eftermiddagen fick jag besök av Angelica och Molly, vi fikade och busade lite. Blev en hel del diskussioner kring min uppblåsta mage och Molly verkade fatta vad som hände där inne och var väldigt intresserad, pratade och pussade på min mage, hon är sååå söt! På kvällen fick jag besök av Daniel och Benny, var bestämt att vi skulle ha filmkväll men sen ville Angelica att vi skulle komma förbi hos dom en sväng uppe hos Jimmys föräldrar och det blev visst så att vi blev kvar där hela kvällen. Vi satt och pratade och busade med Molly och Theo. Spelade lite Boule och sen bar det av ner i källaren för biljard, där vi fastnade och spelade hela kvällen, jag var hemma runt halv två tiden. Gud vad roligt vi hade, jag och Angelica hamnade i lag och vi vann hela två ggr, vi hade visst lite dold talang, hehe. Jimmy och Benny vann också två ggr men de vann hela tävlingen sen när vi räknade poäng. Daniel, Nalle och Nina kom tyvärr sist, de vann inte en enda gång, sånt som händer. Det som är så roligt med biljard är ju att man har ju lika roligt även fast man inte kan spelet, samma som bowling, jag träffar ju knappt aldrig en kägla men har skit kul ändå.

En mycket lyckad helg och idag är det söndag och då kommer min älskling hem, saknar han så. Kan ju inte bli bättre, ta nu hand om er och njut nu av nästa vecka då börjar höjdpunkten på hela året, Eurovision Song Contest vecka, tisdag, torsdag och FINAL på lördag! Längtar ihjäl mig, kommer bli en toppen vecka! :) Kramar!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Har du matat hästen? :)

Nicki sa...

Haha! Hanna då ;)