torsdag 28 januari 2010

Vilse i pannkakan!

Godmorgon!

Sitter just nu på jobbet, trött och sliten efter att ha skrubbat väggar/golv/tak i duscharna. Så för er som tror att vi bara sitter på arslet hela dagarna i simhallen så trodde ni fel. I det här arbetet så ingår det mesta, kassa, bevakning, simskola, städ, inköp, vattengympa osv. Det är det jag gillar med att jobba på en liten simhall, där ingår verkligen allt, sen är man en liten grupp som jobbar, man blir ett riktigt gött gäng. Kommer verkligen sakna allt och alla!


Mitt i allt kaos så har jag börjat fundera på framtiden rejält, vad ska jag göra med min lägenhet när jag inte har något jobb kvar? Är det dags att flytta? Om jag ska vara ärlig så trivs jag inte så bra i lägenheten längre, finns många orsaker men den största boven i dramat är att jag bott där med mitt ex, det är nog dags att släppa taget om allt nu. Ta tag i allt nytt och försöka göra det bästa av situationen. 

Några förslag någon?

Inga kommentarer: