onsdag 20 januari 2010

Skratta eller gråta?




Som fisken i vattnet, där trivs jag som bäst.

Jaha då blev man uppsagd idag då.
Känner mig ärligt talat helt vilsen, vad ska jag göra nu?
Har jobbat i simhallen så länge jag kan minnas,
4 års fastanställning.
3 års timanställning.
Innan dess jobbade jag extra på alla lov och tävlingssimmade i MSLS. (Mullsjö sim och livräddningssällskap).
Har alltså jobbat där i typ halva mitt liv, då kanske ni förstår hur det känns för mig förtillfället, vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Möte imorn med kommunen om vi ska ha öppet eller ej, finns det inga pengar så kan vi inte ha öppet, bara att avvakta och se till imorn.
På fredag får man gå ner till arbetsförmedlingen, så man får ut sin "lön" under uppsägningstiden.

Får sjunka ner under ytan ett tag!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men gud, menar du att det kan bli så att ni måste stänga direkt? Det trodde jag aldrig. Men du är en stark kvinna Nicki-Lee ;) Detta fixar du!

nickiwindh sa...

Vi får veta mer idag av kommunen, så bara att avvakta och se. Jo jag är stark, ger mig aldrig :)