lördag 23 januari 2010

Tradera!

Dags att göra några nya fynd kanske?
 










Brukar ta mig en titt på Tradera varje dag för att se om det kommit in något nytt spännande.
Mina vanligaste sökord är:
Shabby chic, Cult, Väggord/dekorationer osv.
Där finner jag det mesta jag söker inom inredning idag. Det man måste tänka på är att inte bli lurad, ha koll på ordinarie priser så du inte budar för högt, sen tillkommer det nästan alltid en fraktavgift också.

För er som är modeintresserade så kan man även hitta väldigt mycket kläder på Tradera för en hyffsad billig peng. Jag har personligen budat på en hel del Ed Hardy kläder men bara tagit hem vinsten ett fåtal ggr. Det är svårt det där med budningen, för har man inte tid att sitta vid datorn vid sluttiden så får man lägga ett rimligt pris och hoppas på det bästa. Extra roligt att kolla mailen sen i alla fall, något positivt med det hela.

Allt mellan himmel och jord finns på Tradera, så ta er en titt och sök på precis vad ni vill och känner för.


Lycka till :)

http://www.tradera.com/

Inga kommentarer: