måndag 18 januari 2010

Simma lugnt!

Eller rättare sagt simma fort som fan!

http://www.jnytt.se/nyhet/29210/risk-att-simhallen-i-mullsjo-stangs-efter-konkurs

Har tyvärr lite tråkiga nyheter, 
simhallen i Mullsjö där jag jobbar har gått i konkurs.
Finns egentligen inte så mycket att säga, 
pga att jag inte vet så mycket själv.
Läste tidningen i torsdags morse om allt, 
så vi i personalen fick veta det sist som vanligt
Jag har iaf ett jobb i 4 månader framåt, 
sen får vi se vad som händer. 
Bara att avvakta och se säger dom....?!?!? 
Jag menar HALLÅ!!!
Jo men jag avvaktar i 4 månader om jag får sparken eller ej, 
det är ju jävligt lätt, så ska man söka nytt eller inte?
Ja det är lite blandade känslor nu om man säger så, vet varken ut eller in.

Är det dags att ta tag i min dröm nu, 
är detta kanske ett tecken? :/
Inredning är ju det jag vill pyssla med.
Vad hade ni gjort i min situation?  

Inga kommentarer: