torsdag 21 januari 2010

Dagens tips!

Dagens tips! 




Kolla gärna in deras katalog:

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej svejs! Kul att se att du gjort mig sällskap i bloggosfären! :)

Tråkigt det där med simhallen! Hoppas den får finnas kvar på ett eller annat sätt, men den chansen är liten kanske? Jag har ju ett massage-presentkort som jag inte har hunnit att använda! :(

Förstår att det måste kännas surt att förlora jobbet. Det positiva är att du får tid till att tänka i andra banor - Satsa på din inredningsdröm! :)

Ha det så bra och jag hoppas att allt löser sig till det bästa!

Kram på dig!

nickiwindh sa...

Hej gumman!
Ja nu är jag i bloggosfären jag också :)
Riktigt, riktigt kul det här ju, att jag inte börjat tidigare?!? ;)
Jag hoppas och tror att kommunen tar tillbaka simhallen, då antar jag att de vill behålla personalen, isåfall så är jag inte arbetslös allt för länge. Annars får jag nog ta tag i min inredningsdröm, vet inte vart jag ska börja bara, många vägar att gå. Så oroa dig inte för ditt massage-presentkort, det kommer nog lösa sig här uppe, hoppas jag :/
Ha det toppen nu gumman så hörs och syns vi.
Många kramar.