måndag 25 juli 2011

En vecka på Öland!

Nu är vi hemma igen efter en mysig vecka på Böda sand, Öland. Vi har haft rätt okej väder hela tiden. 2 dagar var vi på stranden, sen var det halv mulet och sprack upp på kvällarna. En del regn har också kommit men mest på nätterna. Åska och översvämning i förtältet råkade vi också ut för men inget allvarligt. 

Det har i alla fall varit en toppen vecka med många utflykter och god mat och dryck varje dag. Rekommenderar Böda Sand för alla barnfamiljer, det fanns hur mycket som helst för barnen. Vi kommer nog säkert att åka dit igen. Nästa gång hoppas vi på lite bättre väder bara, då är det ett paradis!

Gå in och läs mer om campingen på: http://www.bodasand.se/

Nelli busar i förtältet!

Jonas och Nelli på Harrys i Borgholm!

På väg ner till stranden!

Nelli busar på stranden!

Äter sand!

Nu kan hon inte rymma iväg! Hehe!

Välling åt de små! ;)

"Jag älskar att äta sand mamma"!

Unnar mig en drink!

Kanal 5 filmar grannarna!

Böda sand!

Nelli trivs!

Stampe är med på lite utflykter!

Jag och Nelli vid Norra udden!


Långe Erik!

En massa kossor!

På utflykt i trollskogen!

God mat varje dag! idag PLANKA! Mums!

Utflykt vid raukarna i Byerum!

Ännu en solig dag på stranden!

Nelli trivs som fisken i vattnet!

Kanal 5 tyckte våra grannar var intressanta!

"Nu sticker jag"!

Glass vid Källa glasscafé!

Glass vid Källa glasscafé!

Jag och Nelli strosar runt vid hamnen vid Byxelkrok!

Matdags!

Sovdags!

"Tittut"!

Nelli visar stolt upp sin nya Nalle Puh badring!

Bus mellan Nelli och Stampe!

Jonas har verkligen barnasinnet kvar ;)

Borta bra men hemma bäst! 

Inga kommentarer: