fredag 24 september 2010

Bråkar i mammas mage


Mamma jag vill komma ut NUUU! :)

5 kommentarer:

malin sa...

va kul att du fångade ett sånt moment! :)

jag har inte lyckats med det än.. för när jag tar upp för att filma så slutar den! jäkla unge...

Sandra sa...

Ååh, jag blir nästan lite rörd. Kom ihåg hur fantastiskt det kändes när Molly röjde runt i magen. Men egentligen är det ju ganska läskigt att du faktiskt bär på en liten bebis inuti dig själv! :) Tycker förresten att det är bra att du krävt kejsarsnitt. Då slipper du ju fundera så mycket på det. Tänk att det faktiskt snart är dags för den lilla/lille att titta ut! :) Kram på dig

Nicki sa...

Ja jag är jätte glad att jag lyckades fånga detta lilla ögonblick, tidigt en morgon förra veckan. Gäller att passa på tänkte jag så tog fram mobilen och började spela in :)

Det är verkligen en underbar känsla, precis som du säger Sandra så är det allt lite läskigt att man går runt och har en liten bebis i magen. En liten liten människa som snart ska komma ut och få se världen dessutom! Ja kära nån, nu börjar man allt bli lite smått nervös, hehe.

Ja nu har jag krävt ett kejsarsnitt, ska dit nästa torsdag så får vi se vad de säger men jag tror inte att de nekar mig det nu. De har inte nekat mig innan heller men jag har ju hela tiden tänkt att det löser sig säkert med en vaginal förlossning men nu när min ögonläkare sa rätt ut att vi vet egentligen ingenting om din sjukdom vs förlossning så vi kan inte lova någonting så blev jag fruktansvärt rädd. Vågar inte riskera något längre så hoppas att min läkare förstår mig och godkänner det på torsdag.

Tack för era fina kommentarer tjejer :)

Kramar

LIVET MED MAT sa...

Vilken härlig film, tack för att du delade ut den :) Satt här och njöt en stund och först nu fattar jag att du ska verkligen ha barn snart!!!

Nicki sa...

Så lite så gumman! :)

Nej nu är det inte långt kvar, sista mötet förhoppningsvis på torsdag angående kejsarsnitt så hoppas jag får ett datum snart. Så allt ifrån 1-4 veckor innan man får träffa den lilla/lille :) Längtar! :)

Hur mår du och den lilla/lille förresten?