lördag 24 september 2011

Fin höstdag!

Hej på er!

Igår kväll kände jag mig rätt okej, men i morse när jag vaknade hade jag dubbelt så ont i halsen. Jäkla skit! Nu struntar jag i det och ger mig ut i alla fall, måste få ut min vilda bebis en stund så hon får busa av sig lite. Plus att hon sover mycket, mycket bättre ute i vagnen. 

Det märks att hösten verkligen är här nu, riktigt fin höstdag idag. Jag är en person som älskar sommar och sol men jag börjar väl inse att varje årstid har sin charm. Fast jag kan väl erkänna att första dagen det snöar så gör det ont i mig, då vet man att man har en lång, kall och mörk vinter framför sig. Tänk om sommaren kunde vara lika lång?

Tänkte bara uppdatera er lite med att berätta att Jonas är iväg på övning med försvaret. Så där har ni orsaken till att min mamma varit här mycket och hållt mig sällskap och hjälpt mig med Nelli. Såg det senare igår i mitt inlägg att det lät lite konstigt. Jonas åkte i onsdags och kommer hem i morgon, ska bli skönt att få hem han, vi saknar han massor!

Nej bäst att ge sig ut, måste handla idag också, slut på välling, gröt och mat till Nelli. Allt på en och samma gång, slår väl aldrig fel!

 Trevlig helg önskar the crazy family!

2 kommentarer:

Hanna K sa...

Ett litet tips, jag har oxå varit mycket sjuk nu det sista och blir så trött på det... Hatar att missar skolan osv.. Men nu dricker jag Mivo total plus 2 ggr om dagen och tänkt göra det hela hösten för att försöka förhindra att bli sjuk. Det är en dryck som har verkligen allt i sig, Testa och köp den, finns på Hälsokost å kanske apoteket. Värt ett försök iaf! :) Den är god oxå! Kram

nickiwindh sa...

Tack för tipset!
Drack det för några år sedan när jag gick hos Argus. Tror det funkade bra för mig då, blev av med alla min magbesvär iaf. Får se om jag gör ett nytt försök med Mivo total.

Hoppas allt är bra med dig!
Saknar dig och vår tid på fotbollsplanen!