lördag 5 juni 2010

Ingen hemlighet längre!

Som de flesta kanske redan förstått så är jag gravid och jag och Jonas väntar vårt första barn. Har hållt det lite halvt hemligt i början pga alla risker, men nu kan jag inte hålla det hemligt längre för magen står rätt ut. Tänkte från och med nu börja dela med mig med lite känslor och tankar kring min graviditet. Bebisen är beräknad att komma den 28 okt och hittills har allt gått hur bra som helst. Har inte upplevt några större smärtor eller knappt varit något illamående, så jag är lyckligt lottad!

 Vår lill* Skrutt 12 veckor gammal!

 Vår lill* Skrutt 19 veckor gammal!

Idag var vi på Habo marknad med Choffe, Ida och Sebastian. De hade dock försovit sig lite så under tiden umgicks vi med Sandra, Kalle och Tuva. En helt underbar dag med strålande väder. När Choffe, Ida och Sebastian kom så tog vi en fika och mös i solen, jag skulle nog smörjt in mig med solskyddsfaktor för mina axlar är rätt röda förtillfället. Aj aj! Vi strosade runt och hittade väldigt fina saker.

 Lite saker till Lillskrutten.

 Samt lite loppis fynd på Habo second hand! Det är två gamla tesilar, precis i min smak!


Nej nu ska jag gå ut i solen och äta en glass, ta hand om er så hörs vi av. Ja jag har smörjt in mina axlar ;) Hehe. Kramar!

Inga kommentarer: