tisdag 15 juni 2010

Galen dag!

Hejsan hoppsan!

Ännu en galen dag som nu helt plötsligt är över, måste tiden gå så fruktansvärt fort. Idag har jag hunnit med en trip in till A6 med min kära mor där vi gick och strosade i alla affärer. Så nu är jag några kronor fattigare igen, måste nog försöka hålla i pengarna nu, försöka spara till nya saker när vi flyttat in. Det är inte alls långt kvar nu, på fredag flyttar vi, att det ska bli skönt! Har packat ner hela lägenheten så det ekar till och med när vi pratar här inne så nu vill jag bara bort från Hökgatan. "Lämna det bakomflutna före dig". Har ni kikat något på fotbollen nu förresten? Jag har ju lyckats med att pricka in min arbetslöshet, precis lagom till fotbolls VM. Kanske var ödet ändå? hehe. Nej nu var jag hemsk, saknar mitt jobb mer och mer för varje dag som går, saknar verkligen allt med det, gästerna, simskolan, städet, ja ALLT! Hoppas verkligen det löser sig och vi får komma tillbaka snart. Nej nu ska jag sluta tjata och lämna er ifred, ta hand om er så hörs vi.

Massa kramar Tjatkärringen!

Inga kommentarer: