lördag 12 juni 2010

Redan helg?

Kan inte fatta att tiden går så fort, nu är helgen redan här igen. Har ni något speciellt planerat inför helgen eller ska ni göra som jag och bara flyta med och se vad den har att erbjuda. Hade önskat att det var lite bättre väder, men än så länge så håller det ju upp, så jäkla trött på det där regnet. Annars så mår jag bara bra, bebben mår bra och sparkar för fullt, vet inte vad det ska bli av det där lilla busfröt. Så som h*n sparkar redan så lär det nog bli lite jobbigt sen när h*n växt sig hela vägen upp mot revbenen, aj aj, vill inte ens tänka tanken, hehe. Tänkte dela med mig med lite bilder på magen, för er nu då som inte gillar flodhästar så får ni titta bort, haha skoja bara. Magen är så fin så :)

Vecka 11.

 Vecka 15.

 Vecka 17.

 Vecka 20.

Visst är det kul att se vad som hänt? Kan knappt fatta det själv, gått från mini till det här och har då halva tiden kvar, vart ska det sluta liksom? Jag känner mig friskare och vackrare än någonsin, att man blir lite rundare och plufsigare hör till och det känns så oerhört bra att slippa tänka på att man måste iväg och träna och göra det ena och det andra. Jag tar det lugnt och njuter av varje sekund, tack lilla bebben för det, älskar dig!

6 kommentarer:

Hanna K sa...

ååhhh nicki vad roligt att få se :) såå gulligt och du passar verkligen i det med, du kommer att bli en sån bra mamma =) kram

nickiwindh sa...

hej gumman! tack vad snäll du är, känns skönt att det bara är en mage än så länge och inte en massa fläsk och svullnad överallt. hoppas jag blir en bra mamma, ska göra mitt bästa :)

Sandra sa...

Ja, nu börjar det allt hända lite! Vilken fin mage du fått! :) Njut av den nu, sen blir den tung och otymplig! Haha! :)

Nicki sa...

Ja jag njuter för fullt, för som du säger så kommer den bli betydligt mkt större.

malin nyström sa...

fin du är nicki :)
min växer för fullt den med!
har du lust att läsa /kolla lite så skriver jag min blogg på minbebis.com/blogg/malinsblogg

ha det bra!!!

nickiwindh sa...

Tack gumman, du är super fin du också, jag kikade in hos dig på din blogg, den var jätte fin. Här har du en trogen läsare :)

Ta hand om er.
Kram!