söndag 13 juni 2010

Min lördag!

Godkväll eller rättare sagt godnatt gott folk, är ni vakna? Jag är dödstrött men ska försöka hålla mig vaken så jag kan skriva ett litet inlägg. Vad har ni haft för en regnig lördag som denna? Jag har som ni kanske märkt ändrat lite på min blogg, hela förmiddagen gick åt till att fixa med den, tar lite längre tid för mig jag är inte direkt någon dataexpert. I eftermiddags bar det av in till Jkpg för en fika med Hanna, Sara och Emelie, det var väldigt mysigt. Sen åkte jag och Hanna hem till Sara en sväng och pratade lite och kollade på när nervösa Sara grejade, hon skulle nämligen ha en liten dejt. Spännande, spännande! Får se om jag får någon information om detta imorn. Sen åkte jag och Hanna hem igen och umgicks lite med hennes kära mor som hade gjort en mumsig sommarmiddag, potatissallad, skinka och sallad. Riktigt mumsigt! Sen gick vi hem till min kära mor och far som bjöd på kräftor, bröd, grönsaker, dip, kex och en massa ostar. Så man kan egentligen säga att jag och Hanna har ätit hela dagen, hehe. Jag kan ju skylla på att jag äter för två, visst är det underbart att vara gravid! Nej ska nog sova nu, ögonen sjunker ihop allt mer och mer. Vi hörs antingen imorn eller på måndag, har en fullspäckad dag imorn också, det är nämligen damlags match här hemma så det måste man ju gå och titta på och heja på mina tjejer. Ta hand om er så hörs vi. Natti natti!

Inga kommentarer: