onsdag 23 november 2011

"Mamma, mamma, mamma"!

Har så svårt att komma igång att skriva... Har en massa saker att berätta men likt förbannat så kommer jag aldrig till skott och börja skriva. Har fått mig en tankeställare nu under kvällen då jag fällt tårar både till Kalla fakta och Dokument utifrån. Började först kolla på Kalla fakta men orkade inte se klart. Bytte över till Dokument utifrån men där var det hemskheter också! Så nu har jag stängt av tv:n och byter samtalsämne!

Imorgon är det dags för jobb och dagis igen efter nästan en hel vecka hemma. I måndags så var Nelli jätte dålig i magen och då menar jag JÄTTE DÅLIG! Har nog aldrig bytt så många bajsblöjor. Så ringde till dagis på morgonen och de tyckte att vi skulle stanna hemma ifall det var maginfluensan. Då är det ju 48 timmar som gäller så vi hemma även igår, även om det egentligen inte behövdes. Hon har varit bra i magen sedan i måndags eftermiddag. Idag hade jag en ledig dag ifrån jobbet så vi har varit hemma även idag. Har varit en riktigt mysig vecka då jag och Nelli busat och lekt som aldrig förr. Hon har även börjat säga mamma, alltså på riktigt! Svårt att förklara men det värmer sådär gott i mig varje gång hon säger det. "Mamma, mamma, mamma"!

Nej bäst att hoppa i säng om man ska orka upp och busa med det lilla vilddjuret i morgon bitti ;)


Natti natti!

Inga kommentarer: