tisdag 23 augusti 2011

Sammanfattning i bilder!

Hela förra veckan var Tina hemma med barnen, kan lugnt säga att det var den bästa veckan på väldigt, väldigt länge. 2,5 år sedan jag träffade de små och vi hade mycket att ta igen. Nu har de åkt hem igen och jag saknar de redan så mycket så det gör ont i mig! Älskar er alla så mycket!

Justin och Cian spelar ps3!

Vi busar på golvet!

Nelli och Tina!

Justin och Nelli!

Hela ligan!


Förra fredagen tog vi en tripp in till Jönköping och tillbringade hela eftermiddagen på Monkey Town. Ett paradis för de små och även för oss äldre. Var helt slut efter bara tjugo minuter, hehe!

Jag och Nelli leker i hoppborgen!

Fullfart i bollhavet!

"Kan man äta dom här?"

En massa kul även för de allra minsta!

Nelli myser med kusin Cian!

Nellis nya favoritsyssla här hemma!

I lördags var det Mullsjö marknad! Då fick Nelli sin allra första ballong. 

Det var svårt att krypa med den så hon hade ballongen i munnen, smart liten flicka!

På lördagskvällen var det kräftskiva/kalas hemma hos Hanna! Vi firade hennes 25 års dag, stort grattis min älskade vän!

Jonas och jag!

Sjunger för födelsedagsbarnet!

Matdags!

Idag har vi träffat alla i föräldrargruppen. Vi var hemma hos Camilla och Vincent, gott fika och trevligt sällskap. Tack snälla ni!

Nelli och Vincent!

Noomi och Alfred!

Nelli busar i gräset med kusin Rasmus!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Tack för grattiset :) Hur jobbar du i veckan? Funderar på om vi hinner ses nåt innan jag åker upp till linkan på fredag eftermiddag? Glömde Jonas en tröja hos mig förresten? Kram

nickiwindh sa...

Hej!
Jobbat kväll alla dagar hittills i veckan. Imorgon jobbar jag 8-16, sen ska jag träffa mamma och alla andra i familjen/släkten, vårt så kallade symöte som egentligen är tjöta skit och ätar kväll. På fredag jobbar jag också 8-16 och sen även lördag 14-23. Lovely week!

När åker du hem på fre?

Jag vet inte om han glömt ngn tröja, hur ser den ut?

Anonym sa...

Fina bilder, jo verkligen en roligt vecka, hoppas det inte blir så länge tills nästa gång! Kolla in bilden på Cian o Nelli, tycker Cian är jättelik mamma där, samma ögon osv...love you!!! Tina

Anonym sa...

*Rolig vecka