tisdag 7 februari 2012

Loppisen börjar!


Cult design, julserie, 80:-

Cult design ljuslyktor, gröna, 30:- SÅLDA!

Cult design ljuslykta, små myror, 20:-

Cult design ljuslykta, rosa blommor, 20:-

Söt sittande groda, 15:-

Cult design, ljuslykta, 50:-

Två ljuslyktor, hus, 50:-
Framsida SÅLDA!

Två ljuslyktor, hus, 50:-
Baksida SÅLDA!


Söt glittrande lykta, köpt på Irland, otroligt mysigt sken, 40:-

På fot, 20:-

Ljuslykta eller lampa, höghus, 80:-

Ljuslykta, de fyra små, 40:- SÅLDA!

Ljuslykta, frost, 30:-

3 spel, 30:-/st eller alla för 60:-

Lampor från IKEA, passar perfekt att fästa på IKEAS lackhyllor, 80:-

Välkommen, hängande skylt, 50:- SÅLDA!

Det här är en tjuvstart, det kommer mer, håll ut!

4 kommentarer:

LIVET MED MAT sa...

Åh love it!

Vill köpa följande:
-Ljuslykta, de fyra små
-Välkommen- skylten
-Två ljuslyktor, hus

<3

nickiwindh sa...

Vad kul att du gillade grejerna!
Då ska jag slå in dina grejer Angelica.
Då blir det 140kr, haha, känner mig som en riktig försäljare här nu, riktigt kul! ;)

Jennie Lindgren sa...

Jag vill köpa höghus lampan för 80:-
Mvh
Jennie Lindgren

Angelica sa...

Jag vill köpa höghuslampan! Den vita för 80:- om den finns kvar =)min katt hade ner min lampa igår... =((((( Angelica.strombom@hotmail.com