torsdag 8 juli 2010

Vecka 24

Hej igen!

Jag saknar nog en dator mer än jag tror, sitter nu hos mamma och pappa igen och lånar deras. Ska ta tag i att fixa min, snart! Funderar på att köpa en ny, visst är jag lat? Hehe. Tänkte bara dela med mig av en ny bild på magen, som växer så det knakar. Känns som att jag blivit dubbelt så stor på bara 2-3 dagar. Hade kramper och värk magen i nästan ett helt dygn, kanske berodde på att det växte så ini bängen!

Nu vill mamma träffa dig lillskrutt! Längtar efter dig!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Du är vacker Nicki-picki!

Sandra sa...

Vilken fin mage! För dig kommer det säkert kännas som en evighet innan bebisen ploppar ut, men för oss andra rusar verkligen tiden fram. Det är ju snart oktober för tusan! :) Kraam

Nicki sa...

Tack vad söta ni är :)
Än så länge så har tiden gått jätte fort, så hoppas att det tiden som är kvar går lika fort. Juli och augusti kan sega lite ;)