måndag 12 juli 2010

Senaste loppisfyndet!

Före
Efter

Förra veckan blev det en tripp ut till Bönared med gamla arbetskamrater ifrån simhallen. Där käkade vi jordgubbstårta och njöt i det fina vädret. I Bönared finns även en liten loppis och för er som känner mig så vet ni att jag aldrig kommer tomhänt hem när jag besökt en loppis. Dagens fynd blev en gammal kista som inte var för stor eller för liten, utan helt perfekt i storlek. Kistan målade jag i matt vit färg som jag sen slipade jag längs med kanterna, så lite Shabby chic stuk även på denna lilla sak. Kommer snart bilder på andra saker som jag pysslat med under den senaste månaden, det har dragit ut på tiden i och med att jag varken haft dator eller internet som funkat. Har nu lämnat till datorn i Jens händer och han kan allt om datorer så han löser det säkert! Ska ge mig ut i det fina vädret nu. Ta hand om er. Många kramar!

Inga kommentarer: