torsdag 26 januari 2012

Ny frisyr!


Ska jag våga?

6 kommentarer:

Sandra sa...

Ja för fasiken! Hår växer ju ut igen! :) Jag ska klippa av en bra bit av mitt långa hår på lördag är tanken! :) Ha det så bra! Ser fram emot vår vinkväll!! Kraam

nickiwindh sa...

Sant så sant!

Ja ska bli kul :)

LIVET MED MAT sa...

Ja det tycker jag, tror att du skulle se skitsnygg ut i sån frilla!!

Sara sa...

Klart du vågar! Håller med Sandra, håret växer ju ut igen!

Hanna sa...

Gör det!! Skulle passa dig! Men då ska du ha snedbena som hon på bilden :) Ses snaaart! Kram

tayp sa...

FIN!
(Nästan exakt min frilla idag, klippte det lite för kort i början på november, o har inte växt mycket sen dess..mitt hår (som du vet) är rättså tjockt så det passar inte mig så, mitt ansikte är så litet med)..MEN jag tror verkligen du skulle passa i den frisyren, kör hårt!! O vill sen ha bildbevis..det är ju smidigt med kortare hår, lättare att tvätta osv..

Sitter här på övertid på jobbet, har fått byta lag så jag jobbar mer med nordiska grejer nu, fast svårare..men det går ok, har en svensk tjej som jobbar jämte mig, Frida, som är snäll o hjälpsam..hoppas ni mår bra annars, hörde om flytten, vi kan väl höras mer snart! <3


Puss & Kram Tina